090814

Godmorgon!
Vaknade vid tio men gick inte upp förens halv elva tror jag . Har hunnit käkat frukost, yougurth & musli.
Har inga planer för dagen, men jag ska iallafall vara ute, det är ju fan sol! =D
Funderar på att kolla vad Pau & Miacela ska göra. Kanske kan hitta på något med dom, får se!
Hoppas att mitt kort kommer idag eller imorgon så jag kan åka och shoppa. Det fuknade ju inte så jag har beställt ett nytt, det här står högst på listan just nu.
*Hårfärg
*Present till Marie
*Ny almanacka
*Ett anteckningsblock
*Skor, (stövlar, pumps & gympaskor)
Det blir antagligen den 20:onde som jag åker och shoppar eftersom att barnbidraget kommer då! =D
Vi hörs senare, ska snacka med Pau nu. Har inte vart "själv" med henne på hela sommarn  =( så det är dags att träffas nu tycker jag. Haha!
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0